Veniturile din publicitatea online în România au totalizat 46 milioane lei în primul semestru din acest an, comparativ cu 43,7 milioane lei, valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă din 2011, arata un studiu prezentat, marţi, de PwC, în cadrul evenimentului IAB Forum România.
La nivel global, se estimează că piaţa de advertising online va creşte cu 6,4% în perioada 2012 - 2016. "Publicitatea pe internet urmează să crească cu 15,9 la sută, în segmentul jocurilor video cu 11,2%, în telecom cu 6,6% şi în sectorul cinema, cu 5,3%", arata studiul PwC.
Studiul PwC releva că 41 la sută din persoanele chestionate la nivel global prefera să comunice electronic, decât să se întâlnească pentru a discuta faţă-în-faţă sau să vorbească la telefon, dar marea îngrijorare a utilizatorilor rămâne confidenţialitatea comunicării online.
Piaţa europeană de advertising şi marketing online ar putea ajunge la valoarea de 30 miliarde euro, în 2013, iar segmentul video va continua să crească ca brand de publicitate, arata estimările unui studiu realizat de Interactive Advertising Bureau.
În studiu se estimează că piaţa de publicitate din Statele Unite ale Americii va atinge 31 miliarde de euro în 2013, iar cea din China va ajunge la 18 miliarde de euro.
Piaţa de advertising video valorează peste 380 de milioane euro în Europa.
În prezent, 426,9 milioane de europeni folosesc Internetul, dintr-un total de 652,1 milioane de persoane adulte din Europa.
Europenii petrec 14,8 ore online pe săptămână, conectaţi la Internet, arata studiul Interactive Advertising Bureau.